FUNDACIÓ SA NOSTRA I CAIXABANK SUBVENCIONEN EL NOSTRE PROGRAMA DE PREVENCIÓ D’ABÚS SEXUAL A INFANTS

13/06/2022

Aquest mes de juny hem firmat un conveni amb Fundació Sa Nostra i CaixaBank i, d’aquesta manera, poder dur a terme el nostre programa de prevenció d’abús sexual dirigit als nins i nines illencs d’entre 4 i 11 anys.

El projecte inclou dues activitats, per una banda, el taller “Explorant amb en Nil”, específic per nins i nines de 4 i 5 anys que cursen Educació Infantil. A partir del personatge d’en Nil, un nin de 4 anys molt curiós, generam oportunitats per aprendre a cada sessió. Els nostres objectius en aquest programa són 3. Primer de tot, que els participants diguin NO davant situacions abusives, en segon lloc, que identifiquin sentiments i emocions i coneguin la seva complexitat i, en darrer lloc, que entenguin la necessitat de demanar ajuda a persones de confiança davant situacions desagradables.

Per altra banda, els menors d’edat que cursen Educació Primària (6-11 anys) s’enriqueixen del contacontes “Crida ben fort, Estela!”, una eina lúdica i molt útil per introduir la problemàtica i reflexionar sobre ella. Gràcies a aquesta narració podem aconseguir un espai idoni per traspassar eines d’autoprotecció als participants i puguin dir NO davant la vivència de la protagonista.