Lluita amb nosaltres per una infància feliç.
Sense abusos

Què és RANA?

RANA (Xarxa d'Ajuda a Infants Abusats, del castellà Red de Ayuda a Niños Abusados) és una fundació sense ànim de lucre d'àmbit balear, la funció social de la qual ésprevenir el maltractament i l'abús sexual infantil, a través d'activitats de sensibilització, educació i treball en xarxa.

Què feim?

La prevenció dels abusos sexuals comença amb el coneixement i la informació ciutadana. Si encara persisteix aquest problema a la nostra societat és a causa del silenci. Creim que un pas fonamental per trencar aquest mutisme són les campanyes de sensibilització, la formació de professionals i adults responsables de protegir els infants, i els programes de prevenció.

programa infancia

INFÀNCIA

(4-11 anys)

programa adolescentes

ADOLESCÈNCIA

(12-16 anys)

formacion a profesionales

PROFESSIONALS

programa familias

FAMÍLIES

atencion usuarios

ASSESSORAMENT A

USUARIS

atencion psicologa

ATENCIÓ

PSICOLÒGICA A
ADULTS

Col·labora amb nosaltres!

Essent RANA aportaràs solucions efectives dirigides a la prevenció de l'abús sexual infantil. Tria la manera de col·laborar que s'adapti millor a tu. Qualsevol ajuda és ben rebuda!

noti1

24/10/2019

ÉXITO ROTUNDO DE LAS JORNADAS DE BUENAS PRÁCTICAS PARA PREVENIR EL ASI

El pasado 24 de octubre celebramos conjuntamente con el Ayuntamiento de Palma y en el ... mostra el text complet