II EDICIÓ PREMIS FUNDACIÓ RAFA NADAL

21/03/2024

A la segona edició dels Premis Rafa Nadal, Fundació RANA ha estat distingida a la categoria d’Educació pel programa “Construint una infància i adolescència lliure d’abusos sexuals”, centrat en la realització de tallers de prevenció per a menors d’edat d’entre 5 i 16 anys.

Aquest premi suposa un reconeixement a l’incansable treball del nostre equip de prevenció, que dia a dia, recorre els centres educatius de les illes transmetent la importància de la prevenció en la lluita contra els abusos sexuals a nins, nines i adolescents.

La cerimònia, celebrada el 20 de març en el Museu Es Baluard, va comptar amb la presència de Rafael Nadal, la presidenta de la seva Fundació, Ana María Perera i la seva directora, Maria Francisca Perelló, entre altres personalitats. Per part de la Fundació RANA, recolliren el premi la nostra directora Pilar Sevilla i Elisabeth Homberg, presidenta i fundadora, el discurs de la qual va estar centrat en la conscienciació sobre la problemàtica de l`abús sexual en la infància i adolescència i la urgència d`estendre els nostres programes perquè cada nen, nena i adolescent tingui l`oportunitat d`aprendre a protegir-se d`aquests abusos.