GALA BENÈFICA FUNDACIÓN RANA

30/05/2022

La Gala Benèfica és el reencontre entre amics i patrocinadors després de dos anys d’aturada

La Fundació RANA ha celebrat a l’hotel Gran Melià de Mar el seu habitual sopar de Gala després dels dos anys de pandèmia. Un espai incomparable i distintiu per celebrar aquest esdeveniment tan especial.

Aquest any, com a agraïment a la fidelitat dels nostres convidats, grans compromesos amb la protecció de la infància, no s’ha centrat la Gala a cap temàtica concreta, sinó que ells mateixos han estat protagonistes d’aquesta gran vetllada.

El sopar ha estat servit per l’equip del restaurant Arrels, referent gastronòmic de menjar tradicional mallorquí sota la direcció de la gran xef Marga Coll. S’ha acompanyat el sopar amb vins de Pere Seda i Freixenet.

Els convidats han tengut moltes oportunitats per col·laborar i optar a guanyar premis molt especials: un viatge cedit per Ávoris (Grup Barceló), estances a l’hotel Son Brull i Bon sol, joies de Relojería Alemana i Isabel Guarch i sopars als restaurants Flanigan i Fera Palma.

Els fons recaptats durant aquest vespre es destinaran íntegrament a continuar amb els programes de prevenció de l’abús sexual infantil i adolescent, així com a l’atenció psicològica especialitzada a adults que foren víctimes d’aquesta problemàtica a la seva minoria d’edat.

Des de la fundació volem agrair la fidelitat als seus col·laboradors habituals com Fronda, Imatge & Events, Pep Caparrós, Met Productions, Paco Colombàs – Panela!, així com nous patrocinadors com Balearhoure, Terraza Balear, Red Gallery i Lionsgate.

Una vegada mes... Tots junts davant la defensa d’una infància sana i feliç!

SEMPRE JUNTS, SEMPRE RANA!