FESTA INFANTIL FUNDACIÓN RANA

28/10/2023

A Fundació RANA sempre pensem que és bon moment per celebrar la infància i, per això, es mereixia una gran festa.

Aquest any, el pati d`homes de la Misericòrdia ha estat l`escenari d`un esdeveniment que ens ha donat moltes alegries. La major d`elles va ser veure-us allà a tots i totes acompanyant-nos i participant en les activitats que amb tanta il·lusió vam preparar. Els més petits es van poder divertir amb els tallers de papiroflèxia, pinta cares i ioga dirigits pels nostres voluntaris i voluntàries, a més d`un colorit espectacle d`animació desenvolupat per l`equip de RANA.

Com que tanta activitat obre la gana, vam tenir servei de bar i menjar on no aturarem de servir tapes, gofres, llimonades i algun vermut pels més atrevits.

Gràcies a totes les persones que ens vau acompanyar a la festa, la qual ha superat totes les nostres expectatives. I gràcies també als nostres voluntaris i voluntàries, que sempre posen tantes ganes i il·lusió en el seu treball.

Us esperem l`any que ve amb moltes idees noves!