RENOVACIÓ DEL CONVENI AMB FUNDACIÓ BANCÀRIA LA CAIXA

31/01/2024

Durant el 2024, la teràpia que ofereix Fundació RANA va comptar, una vegada més, amb el suport de la Fundació Bancària “La Caixa”, en el marc de les actuacions que impulsa directament la xarxa financera de CaixaBank a les Illes Balears per a donar resposta a les necessitats del seu entorn més immediat.

El programa d’atenció terapèutica consta de 10 sessions individuals i 6 sessions grupals, una combinació terapèutica que ha demostrat ser eficaç per a la recuperació dels pacients, ja que els hi ajuda a elaborar la seva història i tancar la ferida, a treballar l’autoprotecció i a rompre amb l’estigma que comporta haver sofert abusos sexuals durant la infància i/o adolescència.

Fundació RANA ofereix el servei d’atenció terapèutica a persones adultes que van ser víctimes d’abús en la seva infància i/o adolescència des de fa més de deu anys. La nostra teràpia s’ha convertit en una referència a les Balears i en un servei de derivació per part de professionals i institucions dels serveis socials de les illes.

La col·laboració entre ambdues entitats es va iniciar el 2018 i ens ajuda a consolidar un servei la demanada del qual creix any rere any.