NOVA CAMPANYA!

15/11/2022

RANA es va fundar al 2006 amb una missió:

"Prevenir l`abús sexual a nins, nines i adolescents a les Illes Balears"

Quan vàrem començar aquest camí vàrem ser conscient que, per aconseguir el nostre objectiu, era molt important sensibilitzar i conscienciar a la població de què succeeix i succeeix més a prop del que pensam.

Les campanyes de sensibilització i la presencia a peu de carrer sempre ha estat un dels nostres millors aliats per poder avançant, i per fer d`aquesta, una societat més sana, justa i amigable amb la infància i l`adolescència.

Novembre és el mes més rellevant per nosaltres, un mes imprescindible per visibilitzar l`abús sexual enfront de la societat i la incidència de la feina de RANA per fer d`aquest un tema prioritari socialment.

Vos presentam, amb mola il·lusió, aquesta nova campanya, on reivindicam, una vegada més, l`actuació davant el maltractament infantil més silenciat i ocult.

Els carrers seran testimonis d`una nova fita per la nostra entitat.