Notícies

FUNDACIÓ BANCARIA LA CAIXA RENOVA EL SEU SUPORT AL NOSTRE PROGRAMA DE TERAPIA A ADULTS VÍCTIMES D’AB

14/11/2022

Durant el 2023, la teràpia que ofereix Fundació RANA comptarà, un cop més, amb el suport de la Fundació Bancària “la Caixa”, en el marc de les actuacions que impulsa directament la xarxa financera de CaixaBank a les Balears per donar resposta a les necessitats del seu entorn més immediat. Es tracta d’una col·laboració que es va iniciar el 2018 i que ens ajuda a consolidar un servei la demanda del qual creix any rere any.

Fundació RANA ofereix el servei d’atenció terapèutica a adults que van ser víctimes d’abusos en la seva infància i/o adolescència des de fa més de deu anys. La nostra teràpia s’ha convertit en una referència a Balears i en un servei de derivació per part de professionals i institucions dels serveis socials de les illes.

El programa d’atenció terapèutica consta de 10 sessions individuals i 6 sessions grupals, una combinació terapèutica que ha demostrat ser eficaç per a la recuperació dels pacients, ja que els hi ajuda a elaborar la seva història i tancar la ferida, a treballar l’autoprotecció i a rompre amb l’estigma que comporta haver sofert abusos sexuals en la infància.

comparteix aquesta notícia