Suport de la Fundació Guillem Cifre de Colonya

14/04/2023

Aquest any, 2023, comptem amb el finançament de la Fundació Guillem Cifre de Colonya per a dur a terme el taller de prevenció de l`abús sexual en adolescents, "Ens fas falta", als centres educatius de tota Mallorca.

Els adolescents són una població de risc a sofrir o exercir algun tipus de violència sobre els altres. Es tracta d`un col·lectiu vulnerable, amb riscos que van en augment derivat de la proliferació i el desenvolupament de les tecnologies d`aquest tipus de tallers.

Tenim previst arribar a uns 500 adolescents que participaran en la nostra activitat gràcies al projecte finançat amb la donació de l`"Estalvi Ètic".

Agraïm el suport de la Fundació Guillem Cifre de Colonya que, any rere any, renova la seva confiança en el nostre treball.

comparteix aquesta notícia