LA FUNDACIÓ RANA REP EL SIURELL DE PLATA 2023

23/11/2023

Des de 1956, el Diari Última Hora ha entregant els Siurells de Plata com a símbol de reconeixement a iniciatives de distints àmbits i al treball de persones i entitats que, des d’una manera o una altra, afavoreixen el benestar i el desenvolupament de la societat balear.

Aquest any, la Fundació RANA, ha tingut l’orgull de ser un dels premiats en la categoria d’Iniciativa Social i Ètica. La nostra fundadora i presidenta, Elisabeth Homberg, va agrair el premi no sols pel reconeixement que suposa cap a la feina de RANA sinó també per servir d’altaveu a la societat, destacant la necessitat de rompre el silenci sobre un tema que afecta un de cada cinc menors.

Amb la felicitat que ens suposa aquest premi, volem donar l’enhorabona a la resta de guardonats amb els Siurells de Plata 2023 i agrair una vegada més al diari Última Hora i al jurat el seu reconeixement a la nostra labor.