FUNDACIÓ IBEROSTAR FINANÇA EL NOSTRE PROJECTE “EXPLORANT AMB EN NIL”

13/12/2022

En el marc de la campanya “Fons Solidari d’Empleats” de la Fundació Iberostar, hem rebut un xec de 2.500€ per finançar el nostre projecte “Explorant amb en Nil”.

Es tracta d’un projecte en el qual s’ofereixen eines als més petits per a poder evitar situacions d’abús en el futur, amb activitats per alumnes de 4 i 5 anys dels centres d’Educació Infantil. Gràcies a l’aportació de la Fundació Iberostar, podrem dur a terme l’activitat en diferents centres educatius de les illes durant el curs escolar 2022/2023 arribant a uns 625 menors.

La finalitat del projecte és oferir als nins/es indicacions per a poder evitar situacions d’abús en el futur, animant-los a dir NO davant situacions incòmodes i a demanar ajuda a persones de confiança. El punt de partida per a poder aconseguir la nostra meta és el coneixement del cos, posant nom a totes les parts, incloses les íntimes, parlant de sentiments i emocions i, finalment, detectant persones de confiança dintre del centre escolar i en el nucli familiar.