Cabecera Porque Rana

Col·labora amb nosaltres!

Essent RANA aportaràssolucions efectives dirigides a la prevenció de l'abús sexual infantil.
Ajuda'ns a combatre aquesta plaga.

Tens moltes maneres de col·laborar , des de fer una aportació mensual fins a fer-te patrocinador.
Tria la manera que et vagi millor. Qualsevol ajuda és benvinguda!

Fes-te'n soci

Els socis sou l'ànima de la Fundació RANA. Gràcies a les vostres aportacions periòdiques, podem funcionar i mantenir-nos. Amb el vostre suport, garantim la creació de solucions efectives dirigides a la prevenció de l'abús sexual infantil. Es pot triar l'aportació que més s'adapti a cadascú.

VULL SER-NE
SOCI
Icono Socio

Icono Voluntario

Fes-te'n voluntari

Tens ganes d'ajudar i col·laborar? Vols formar part de la família de RANA?
Necessitam gent que participi amb nosaltres en tots els esdeveniments als quals ens conviden. Si vius a les Balears, deixa'ns les teves dades i et telefonarem per al nostre proper esdeveniment.

VULL SER-NE
VOLUNTARI

Fes una donació

Elsuport de persones com tu ens permet continuar la nostra tasca de prevenció.

VULL FER UNA
DONACIÓ
Icono Donacion

Icono Empresa