CONVENI DE COL·LABORACIÓ AJUNTAMENT DE CALVIÀ

13/11/2023

El conveni de col·laboració entre Fundació RANA i l’Ajuntament de Calvià, es du desenvolupant des de fa 8 anys. Durant aquest temps, l`acord ens ha permès treballar amb els residents del Municipi en labors de prevenció d`abusos sexuals en la infància i l`adolescència.

Gràcies al suport econòmic que suposa aquest Conveni, la Fundació podrà, un any més, continuar realitzant activitats i tallers en col·legis i centres d`educació secundària en els quals GRANOTA imparteix diferents programes de prevenció, així com xerrades a persones adultes, famílies i professionals de diferents àmbits vinculats amb la infància.

Aquest conveni, ratificat per l’alcalde de Calvià, Sr. Juan Antonio Amengual Gasp i Sra. Elizabeth Homberg, presidenta de RANA, és un impuls per a la nostra Fundació ja que ens permet continuar treballant per una infància feliç i sense abusos.